• Kimin için?
    • Kasiyer
    • Mutfak
    • Yönetici
    • Stok&Finans
    • Sahibi&Yatırımcı
  • Neden Syrve?
  • Kavramlar
    • Restoran & Kafe
    • Food & Hızlı Servis
    • Teslimat & Paket servisi
    • Fırın & Kasap
    • Bar & Kulüp
    • Bufe & Kantin

 Fast food 

için özel çözümler

Sizi Arayalım!



By submitting this form you agree to our Privacy Policy

Her çalışan tipi için katabileceğimiz bir

değer var

Kasiyer

 Mutfak yöneticisi

Şube yöneticisi

Stok&Finans yöneticisi

İş sahibi&Yatırımcı

Syrve'nin kasiyerlerinize yardım 
etmesine izin verin

Misafirlerinize daha iyi ve daha hızlı hizmet vermenizi sağlar

Kıvrak zekalı 

satış yardımcısı 

Yemek tasarımı

Sistem, belirli müşteri istekleri için ayrı yemekler oluşturma yeteneğine sahiptir. Bu da raporlamayı bozan yinelenen öğeler kullanmadan birkaç tıklamayla hızlı bir şekilde tasarlamanıza olanak tanır. Ayrıca, mutfak ne yapılması gerektiğine dair kesin bir görev alacaktır ve muhasebe departmanı herhangi bir manuel işlemi olmadan otomatik olarak iptaller alacaktır.

 

Yemek fırsatları

Belirli yemekleri seçtiğinizde size özel teklif verecek bir sistem kurabilirsiniz. Birleşik indirim tekliflerini otomatikleştiren ve insan faktörünü azaltan yemek fırsatları. Örneğin; müşteri çorba + salata + içecek sipariş eder ve özel bir fiyat alır. Kasiyer bunu bildirmeyi unutmaz, çünkü bu otomatik olarak yapılır.

Hızlı menü

Hızlı bir menünün varlığı, menü kategorilerinde istenen yemek veya içecek için uzun bir arama ihtiyacının olmaması nedeniyle servis sürecini hızlandırmanıza olanak tanır. Programda sık kullanılan işlemler için derlenmiş özel bir bölüm bulunmaktadır. Bu da sisteme giriş sürecini çok daha hızlı hale getirmektedir.

Kasiyer için ipuçları

Satışları artırırken hizmet standartlarını nasıl karşılayabilirsiniz? Kasiyerin müşteri için özel ürünleri hatırlamasına veya bir ek satış veya çapraz satış yapmasına yardımcı olan bir bahşiş sisteminiz bir çok işletme için önemlidir. Örneğin, orta boy bir tabak satarken, daha büyük bir ürünü daha iyi bir fiyata sunabilirsiniz. Veya bir ürün satın alırken ikinci ürünü daha uygun bir fiyatla sunabilirsiniz.

Bağımsız

Hızlı servis

Kendi kendine sipariş kioskları

Kartlı ödeme seçenekleri ile kendi kendine sipariş ekranları kurarak hizmetinizi bir üst seviyeye taşıyın ve işçilik maliyetinizi düşürün. Hizmetinizin hızını ve dolayısıyla kalitenizi artıracaksınız.

Müşteriye dönük ekran

Sistem, müşterinin sipariş kompozisyonuna baktığı anda, özel tekliflerin gösterilmesi sayesinde satışlarınızı artıran, müşteri sadakatini ve kolaylığını artırmanıza olanak tanıyan müşteri ekranını kullanma kabiliyetine sahiptir.

Elektronik sıra

Ödeme alanını teslim alma alanından ayırarak gelirinizi artırın. Böylece; hazırlık alanından çok daha önemli ve daha hızlı olan ödeme alanına kadar sırayı azaltın. Ve dağıtım alanında müşteriye yemeğinin hazır olduğunu gösterecek, elektronik sıraya sahip özel bir ekran konumlandırılabilr.

Sıraları azaltma

Kasalarda yeteri kadar alanınız yoksa, birçok müşteri restoranınızdan alışverişi tercih etmeyebilir. Bu nedenle, mobil terminaller kullanarak ön siparişler alabilirsiniz. Müşterileriniz sadece  ödeme için kasada sıraya girmek zorunda kalacaktır, bu da süreci önemli ölçüde hızlandıracak, sırayı kısaltacak ve böylece gelirinizi artıracaktır.


Kasiyerler için daha fazlası

Ödemeleri bölme

Sistem, farklı ödeme türlerini birleştirerek ödemeleri bölme ve bir siparişi kapatma yeteneğine sahiptir. Örneğin: Siparişin yarısını nakit olarak  ve geri kalanını kartla ödeme yapılabilir.

Çoklu sipariş yeteneği

iiko'nun çoklu sipariş sistemi ile geçmişte olan uzun sırayı artık unutun. İiko'nun paralel sipariş özelliği, bir seferde birden fazla sipariş alıp tüm operasyonunuzu hızlandırır.

Anlaşılması kolay kullanıcı arayüzü

Gereksiz eğitimi ortadan kaldırın ve iiko'nun zarif Kullanıcı Arayüzünü benimseyin. Büyük, sezgisel düğmeler, renkli simgeler ve özelleştirilebilir hızlı erişim menüleriyle kasiyerleriniz siparişlerini güvenle tamamlayacaktır.

 

Yemek teslimatı toplayıcıları

Yemek sipariş siteleri ile çalışıyorsanız, artık siparişleri sisteme manuel olarak girmenize ve birkaç yerde durumlarını izlemenize gerek kalmaz. Yemek sipariş sitelerini doğrudan iiko sistemine bağlayın, manuel işlerden kurtulun ve insan faktörünü azaltın.

Syrve'nin mutfağınıza yardım 
etmesine izin verin

yemeklerinizi daha lezzetli ve daha kaliteli hale getirin

Güvenli 

Aşçılık asistanı

Bir yazıcıdan fazlası

Artık hiçbir sipariş, yazıcıdan gelen fiş kaybolduğu için kaybedilmeyecek. Çünkü artık mutfak için bir elektronik aşçı yardımcı var. Bir TV'ye veya ses cihazına bağlanabilir ve mutfaktaki her aşçıyı yeni bir yemek veya iptali hakkında bilgilendirir.

Elektronik pişirme sırası

Otomatik olarak hazırlanmaya öncelik veren ve bu bilgileri çalışana veren elektronik bir sıra. Bu sistem özellikle çok sayıda sipariş ve çeşitli ürün içeren siparişlerde kullanışlıdır. Konvansiyonel metotla çalışan işletmelerde, kafasında öncelikli hesaplamalar yapan, birçok siparişi dikkate alan ve yeni bir sipariş geldiğinde hepsini yeniden hesaplayan özel bir personel bulunmaktadır. Bu bazen hatalara yol açmaktadır ve restoranın olumsuz yorum almasına sebep olmaktadır. Şimdi, elektronik sırayla, mutfağın bu işlemleri manuel olarak gerçekleştirmesi gerekmiyor

İletişim kanalı

Elektronik sous-chef'in sunduğu bir diğer önemli görev de mutfak ile bir iletişim kanalı kurma fırsatıdır. Böylece, mutfağa sipariş gönderildiğinde, pişirmenin durumu hakkında bilgi alınabilmektedir.Dahası, sistem, yemek hazır olduğunda ve alınabileceği zaman bilgi göndermektedir.

Standartların koruyucusu

Mutfak standartlarını koruyan bir elektronik sous-chef. Sistem aşçılara bir yemeğin ne kadar sürede hazırlanması gerektiğini söyler ve hazırlanması gereken zamanı geri sayar. Ayrıca, gerekirse sous-chef size yemeğin tarifini ve servisin fotoğrafını gösterecektir.

Kağıtsız

Belge akışı

Düzenli transferler

Malları bir depodan diğerine taşımak gibi standart bir işlem gerçekleştirmek için, artık kağıda yazmanıza ve evrakları en iyi ihtimalle bir kaç gün hatta bir hafta süren kayıt işlemi için muhasebeciye aktarmanıza gerek yoktur. Bunu, malların hareketini planladığınızda veya halihazırda tamamladıktan hemen sonra yapabilirsiniz; Bu, el emeğini azaltacak ve depo verilerini güncel hale getirecektir.

Yemek ömürlerinin kontrolü

Bir otelde açık büfe modelinde çalışıyorsanız veya rafta yemek satıyorsanız, yemeklerin tazeliğini kontrol etmeniz gerekir, böylece bozulan yemekler misafirlerinize sunulmaz ve yerine yenileri getirilir. Özel bir modül iiko raf yöneticisi bu görevde size yardımcı olacak, size yemeklerin hangi bölümünü değiştirmeniz gerektiğini söyleyecek ve bir silme belgesi hazırlayacak ve mutfağa bir görev verecektir.

Mobil envanter sayımı 

Genellikle envanter sayımı nadiren yapılır, çünkü birkaç aşamalıdır ve oldukça uzun bir vakit gerekmektedir.

 İlk aşamada mutfak tüm envanteri sayar ve manuel olarak bir kağıda kaydeder.

 İkinci aşamada, muhasebecinin yazılı envanterin şifresini çözmesi ve programa girmesi bir kaç haftasını alır.

 Üçüncü aşamada, zaman aşımı nedeniyle artık alakalı olmayan sonuçlar ortaya çıkmaktadır.

 Bu noktada, sistemimizin envanter işlevi vardır. Sistem sorumlu çalışana tam olarak neyin sayılacağı ve nerede sayılacağı ile ilgili bir bildirim gönderir. Telefondaki bir çalışan veya elektronik sous-chef envantere girer ve muhasebecinin sadece onaylaması ve ertesi gün sonuçları alması gerekmektedir.

Anında iptaller

Bazen yaşanan olaylardan biri olan iptaller, konu hakkında hızlı aksiyon alınmasını gerektirir. Bazen satılmayan ürünler bozulur, şişe patlar ve sistemden silinmesi gerekir. Muhasebeci ile birlikte anlaştığınız sebepler doğrultusunda silinir. Bu belge otomatik olarak arka ofise aktarılır ve burada yalnızca onaylaması gerekir.


Mutfak için daha fazlası

Bölümlere göre yemek pişirme

Sipariş hazırlamanın her aşamasını, resepsiyondan paketlemeye kadar kontrol etmek ve takip etmek istiyorsanız, elektronik sous-chef kullanarak hazırlık aşamalarını ayırabilirsiniz. Bir önceki aşamayı tamamladıktan sonra görevi bir sonraki aşamaya göndermenizi, her aşama için istatistik almanızı ve pişirme işlemini otomatikleştirmenizi sağlar.

Sayım performansı

Elektronik sous-chef yardımıyla mutfak göstergeleri hakkında ayrıntılı istatistikler alabilirsiniz. Örneğin, mutfağın verimliliğini artırmak için aşçılar için performanslarına göre bir motivasyon sistemi kullanabilirsiniz ve yemeklerin kalitesi veya geç servis edilmesi ile ilgili şikayetleriniz varsa, sorunun kaynağını bulmak kolay olacaktır.

Hazırlık planlarını tahmin etme 

Satış geçmişinize dayalı olarak gelecekteki satışları %98 doğrulukla çalışan bir tahmin sistemi ile çalışan sistem, satışa yemeğin hazırlanabilmesi için kaç tane yarı mamul ürünün hazırlanması gerektiğini önerebilir. Sistem, duraksamaları ve yüksek iş yükünü önleyen saatlik programlar oluşturur.

Anlık hazırlanmış yemekler

iiko, hazırlanan yemeklerin pişirilmesini ve muhasebeleştirilmesini otomatik hale getirebilir. Aşçılar, iiko'nun yardımıyla tüm üretim ve paketleme aşamalarını mutfakta kaydedebilirler. Giysilerinizi değiştirmeniz ve ellerinizi yıkamanız gerekmez - ihtiyacınız olan tek şey, üretilen yemekler ile ilgili CoG'deki gerçek verileri almak için ekrana birkaç dokunuş yapmaktır.

Syrve'nin yöneticilerinize yardım 
etmesine izin verin

ekibinizi daha birleşik tutun ve misafirlerinizi daha mutlu edin

Her şeyi gören yöneticinin gözü

Giriş/Çıkış saati

Klasik zaman çizelgelerini atın ve işi iiko'nun yapmasına izin verin. iiko POS terminalleri saat girişlerini ve çıkış saatlerini takip eder ve bu verileri, bordro, katılım ve hatta yukarıda bahsedilen teşvik programlarında kullanılmak üzere doğrudan sisteme aktarır.

Aldatmaları önleme

Sistem, işlem sırasında bildirimde bulunan çalışanlar tarafından yapılan dolandırıcılıktan kasada dolandırıcılığı önlemek için yeterince büyük proaktif bir sisteme sahiptir.

 Örneğin. iiko, bir fatura yazdırıldıktan sonra fiş miktarı azaldığında şüpheli işlemleri bildirir, kasa kapandığında kasiyeri kontrol etmek için, kasadaki parayı tekrar sayıp POS'a girmesini ister.

Olay günlüğü

Çalışanlarınızın her operasyonu olay günlüğüne kaydedilecektir. Bir şey olduğunda veya sadece şüphe durumunda bile, kimin neyi, ne zaman yaptığını her zaman kontrol edebilirsiniz. Ve kameraları bağlarsanız, verilerin güvenilirliğinin % 100 olduğundan emin olmak için nasıl olduğunu görebilirsiniz.

Erişim kuralları

Çalışanların sorumlukları dışına çıkmaması için sistem, gerekli fonksiyonları şirketinizin ihtiyaçlarına göre yapılandırmanıza olanak tanıyan esnek erişim hakları atamanızı sağlar.

Otonom

iş bitirici 

Yerleşik sadakat sistemi

Misafir sadakatini ve hizmet seviyenizi yönetmek istiyor musunuz? O zaman, koşullarınıza bağlı olarak, özel fiyat belirleyecek, nakit puan kazandıracak ve hatta hediyeler verecek otomatik bir sadakat sistemi kullanmalısınız. Ayrıca iiko sistemi, bir kasiyerin kaçırmış olabileceği anlaşmalar önerebilir - ayrı olarak sipariş edilen ürünleri yakalayabilir ve bir anlaşma önerebilir. Bu özellik, müşteriler ve işletmeniz için başka bir kazan-kazan özelliğidir.

 Bir diğer önemli özellik, sistemin personelden farklı olarak kontrol edilmeye ve takip edilmeye ihtiyaç duymaz, çünkü POS arkadaşına asla uygunsuz bir indirim yapmaz ve güvenilirliği garanti eder.

Maaşları yönet

Pek çok restoran ve barda, arka ofiste, personelin programlarını kağıt üzerinde hesaplamak veya elektronik tablolar kullanmak için saatler harcanır. Bu gibi durumlarda kimin ne zaman çalıştığını anlamak ve anlatmak zordur. Personelin kolayca kafası karışabilir veya hoşnutsuz olabilir. Ayrıca para da boşa harcanabilir.


 iiko ile her şey çevrimiçi olduğunda personel yönetimi daha kolay hale geliyor. Tüm finans operasyonunda personel rotalarını, maaşlarını, katılımını, hedeflerini ve teşviklerini takip edebilirsiniz.

RFM Raporu

Bir RFM analizi ile sadakat sisteminizi otomatik hale getirin. Bu rapor, müşterilerinizin mekanınızı ne sıklıkta ziyaret ettiğini ve ne kadar harcadıklarını analiz etmeniz gerektiğinde yararlı bir araçtır. Bu rapor sayesinde misafirlerinizi gruplara ayırabilir, işletmenize daha sık gelip daha çok harcama yapmaya teşvik edebilirsiniz.

 RFM şu anlama gelir:

 Yenilik (Recency) - müşterilerinizin ne kadar zaman önce sipariş verdiği.

 Sıklık (Frequency) - müşterilerinizin ne sıklıkla sipariş verdiği.

 Parasal (Monetary) - müşterilerinizin ne kadar harcadığı.

 Müşterileri, her biri ayrı bir yaklaşım gerektiren kampanyalar, özel teklifler ve e-postalar gibi farklı gruplara ayırmak için bu özellikleri kullanabilirsiniz. Örneğin, müşterilerinize özel tekliflerinizi anlatabilir ve bir süredir gelmeyenlere bir teşvik indirimi sunabilirsiniz.

Satış şampiyonu

Birçok F&B projesinde, motivasyon sistemini hesaplamak için muazzam bir zaman harcanır, genellikle bu sayma süreci bir hafta kadar sürebilir, bu da bu sistemi geçersiz kılar. Çünkü çalışanlar, hesaplamaların bitiminden sonra satış planının yerine getirildiğini bilirler. İnsan kaynakları israfını azaltın, insan faktörünü en aza indirin ve personelin satış sonuçlarını çevrimiçi izlemesine izin verin, ayrıca şirketinizdeki satış büyümesini gerçek zamanlı olarak göreceksiniz.


Yöneticiler için daha fazlası

İşçilik maliyetini kontrol etmek

iiko, planladığınız programı kaydedebilir ve bunu çalışanlarınızın fiili çalışma süresiyle karşılaştırabilir. Hızlı ayarlamalara da izin verir ve değişiklikleri sizin için hesaplar. Tüm ekibin programını tek bir merkezi, çevrimiçi erişilebilir konumda bir araya getirmek, işteki herkes için hayatı kolaylaştırır.

Satın alma tahmini

Artık her seferinde bir satın alma sayfası oluşturmak için zaman harcamanıza gerek yok, envanter tahmin sistemi gelecekteki satışları sağlamak için neyin satın alınması gerektiğini size söyleyecektir. %98 doğruluk oranına sahip sistem, işi sizin için yapacak, insan faktörünü ortadan kaldıracak ve çok fazla veya yetersiz sipariş vermenize izin vermeyecektir.

Mobil misafir kartı

Bir sadakat sisteminiz varsa, misafirlerinizin yanlarında kart taşımasına son verin. Elektronik cüzdan kartlarını doğrudan müşterinin telefonunda kullanın, herhangi bir şey yüklemeye gerek yoktur, sadece QR kodunu okuyun ve kart kurulur. Ayrıca, bu kart etkileşimli olduğundan ve promosyonlarınız hakkında bilgi görüntüleyebildiğinden veya push mesajları gönderebildiğinden, bu kart bir iletişim kanalıdır.

Pro aktif bildirim

Sistem sadece rapor üretmez, aynı zamanda ihtiyaç duyduğunuzda gönderebilir de. Örneğin, bir vardiyanın kapanışında günlük bir rapor, kasada veya bir banka hesabında ne kadar paranız olduğunu bildirir. Ve şüpheli işlemler yaptılarsa veya çalışanlar görevlerini yerine getirmediyse, bunu mesaj bölümündeki bildirimlerle öğreneceksiniz.

Syrve'nin Stok&Finans işlemlerinize yardım 
etmesine izin verin

 ve asla kağıt rutinine bağlı kalmayacaksın

Doğru

Stok hesaplayıcı

Çoklu tarifler 

Tariflerin şartlara ve geçen zamanla sık sık değiştiğini biliyoruz. Ve genellikle, değiştirilen tarifleri manuel olarak düzeltmeniz gerekir ve değişiklik uzun zaman önce olduysa, o zaman her satış kaydını da düzeltmeniz gerekir. Bu gibi rutin işlerde zaman kaybetmenize gerek yok, çünkü , tarif gelecekte ve geçmişte değişse bile envanter bakiyelerini otomatik olarak yeniden hesaplayabilen bu sisteme emanet edilebilir.

Yarı mamul ürünler

Pişirme işlemi programdaki işlemden farklı ise sistemin ilk kullanımından sonra ortaya çıkacak problemin önüne geçilmiş olacaktır. Sonuçta, gerçek veriler, planlananla nasıl doğrulanır?

 Yarı mamul ürünlerin muhasebesi için otomatik bir sistem yardımıyla, tüm teknolojik süreci bir kez yansıtabilir ve ardından envanter mutabakatı sırasında kontrol edebilirsiniz, program her şeyi otomatik olarak hesaplayacaktır.

Menü analizi

Menünüzü analiz etmek, bazı gereksiz pozisyonları kaldırmak ve satışta hangilerine odaklanmanız gerektiğini anlamak için ne yapmanız gerekiyor? Genellikle böyle bir rapor menüde çok nadiren yapılır, çünkü birkaç rapordan manuel olarak toplanması gerekir. Restoran, satın almalar, aşçıları eğitmek ve bozuk malları yazmak için zaman ve para harcamaktadır. Menü analizinin otomatik ABC raporu ile bunu düzenli olarak yapabilirsiniz. Bunu da sadece birkaç tıklama ve yönetim kararıyla yapacak ve sonucunda satışları artıracak ve maliyetleri düşüreceksiniz.

Dağıtım kaydı

Personeliniz bütün balığı veya et karkasını kendileri mi kesiyor? Farklı parçaların israf ve maliyetini doğru hesapladığınızdan emin misiniz? Örneğin, kilogram başına tavuk fileto, mağazada orantılı olarak bir bütün tavuktan daha pahalı ve tavuk kemiği daha ucuz. Bütün bunlar, yarı mamul ürünlerin ayrıştırılması için doğru olduğunu düşünen özel bir muhasebe sistemi ile düzenlenmelidir.

Güvenilir

Finans dayanak noktası

Ödeme planı 

 

Ürünlerin satın alınmasını veya hizmetlerin askıya alınmasını engelleyen geç ödeme ile ilgili sorunlar ne sıklıkla oluyor? Sorun 2 nedenden dolayı olabilir; ödeme unutulmuş veya o anda ödemek için yeterli para olmayabilir. Tüm bu sorunlar, ne zaman ödeme yapılacağını gösteren ve fonların yeterli olmayabileceği konusunda önceden uyaran ödeme planıyla çözülür.

Kar & Zarar

Genellikle, çok fazla manuel işlem gerektiren ve insan hatasına fazlası ile açık birçok ayrı excel tablosu birleştirilerek bir kar ve zarar tablosu oluşturulur. Sonunda, iş dünyasında en önemli değerleri ile ilgili yanlış ve gecikmeli bir rapor almış oluruz. İşletmenizi sistemimize emanet edin, böylece gerekli gider kalemleri için tek tıkla ve anında otomatik olarak bir karlılık raporu oluşturulur.

Nakit akışı

Bir diğer büyük önem arz eden nakit akışı raporu ne için gereklidir? Biri ne kadar para kazandığını, ikincisi ise nerede harcandığını gösteriyor. Örneğin: bir yıl öncesinden kiralama için ödeme yaptık. Artık para yok, ancak her ay, otomatik bir nakit akışı raporu ile gösterilen bir fazlalık olacak.

Plan/Gerçek analizi

 

Rapor planı, mali durumunuzu muhasebeleştirmenin bir sonraki aşamasıdır, çünkü yalnızca gerçeğe bakmazsınız, aynı zamanda göstergelerinizi de planlarsınız. Otomatik bir rapor, bütçe farklılıklarını bir grafikte görselleştiren bu konuda yardımcı olacaktır.


Stok&Finans için daha fazlası

Muhasebe - hepsi bir arada

Verileri farklı kaynaklardan çekmeye, indirmeye veya kopyalamaya gerek yoktur. Sistem içindeki yazılım, gerekli tüm satış belgelerini, ambarları ve birbirine bağlı finansal belgeleri oluşturur. Bu da güvenilirliği garanti eder ve insan faktörünü azaltır.

Elektronik belge akışı

Sistem, hem şubeler içinde hem de restoranlar ve tedarikçiler arasında elektronik belge alışverişinde bulunmanıza olanak tanır. Bu da muazzam miktarda insan kaynağından ve dolayısıyla finansal kaynaklardan tasarruf demektir. Ayrıca, elektronik belge yönetimi, programın verileri günlük olarak güncel tutmasına olanak tanıyarak programın kullanımını daha da verimli hale getirir.

"Ya/eğer" raporu

Ya yemeklerinizin malzeme maliyetini düşürmeniz gerekirse? Tedarikçilerle konuşun, pahalı yiyecekleri değiştirmeye çalışın veya belirli bir yemek için ürün tüketimini azaltın. Özel bir "Ya/Eğer" raporu, tüm bu seçenekleri sıralamanıza yardımcı olacaktır. Bu, tedarikçiden ürün sipariş ederseniz, gıda maliyetinin nasıl değişeceğini gösterecektir.

Şubeye özel fiyatlandırma

Bazen zincir restoranlarda verilerin şubeden şubeye farklılık gösterebilir. Örneğin; yemeklerin fiyatları veya pişirme malzemeleri gibi. Bu nedenle iiko, şubeye bağlı olarak aynı pozisyon için farklı bir tarif ve farklı bir fiyat atamanıza izin veren, hem tüm ağ hem de belirli bir restoran için genel istatistikleri görmenizi sağlayan bir işleve sahiptir.

Syrve'nin İş sahibi&yatırımcılara yardım 
etmesine izin verin

her zaman doğru verileri alacaksınız

Yanıltılamaz

bilgi aktarıcı

Her yerden, her zaman kolay erişim

Raporlara ne kadar sık bakarsanız, o kadar sık analiz edersiniz.

 Ne kadar sık analiz ederseniz, o kadar sık karar verirsiniz.

 Ne kadar sık karar verirseniz, işiniz o kadar güvenilir olur.

 Bu nedenle, asistanların ve diğerlerinin yardımı olmadan, uygun olduğunda işinizle ilgili verileri etkinleştiren teknolojiler sağlıyoruz. Dizüstü bilgisayarınızdan, tabletinizden, telefonunuzdan, hatta akıllı saatlerinizden ve akıllı TV'nizden.

Tutarlı gerçek zamanlı bilgiler

Satışları ve mobil stok sayımını yakalamanın yanı sıra iiko, gerçek zamanlı stok bakiyeleri için gerekli olan diğer tüm aksiyonları anında almanıza da olanak tanır: Bir mobil cihaz kullanarak tedarikçilerden teslimatların kabulü, bir mutfak ekranı kullanarak toplu üretimi kaydetme ve benzer şekilde POS kullanarak indirim tanımlama ve israfları görüntüleme.


Birleştirilmiş bu alanların tümü, gerçek zamanlı stok kontrolünü sağlamak için gereklidir.


 iiko, bu işlemlerin her biri hakkında titizlikle düşündü ve eldeki görevler için özel araçlar oluşturdu- mobil araçlar vasıtası ile gerçek zamanlı takibi kolay ve zahmetsiz hale getirmeyi amaçlamaktadır. Gerçek zamanlı takip, birleşik bir sistemde etkinleştirilirse, stok bakiyelerinizin daha fazla kontrolüne sahip olursunuz.

İşletme çapında görünürlük ve kontrol

iiko ile her şeyi tek bir yerde elde edersiniz. Bu da size birleşik bir sistem içerisinde, süreç ve stok hareketlerini izlemekten tariflere, yemeklere ve satış gelirine kadar uçtan uca kontrol imkanı sağlar.

Ayrıca, her bir raporun ayrıntılarını, kaynağını da bir tıkla alabilirsiniz.

Sizi güncel tutmak için bir uyarı motoru

Raporlara bakmadan önce olası sorunlar veya içgörüler hakkında bilgi alırsanız ne olur? Sistem, özellikle bir şeyler ters giderse, kasadaki nakit miktarı azalmaya başlarsa veya normalden daha fazla kesinti oluşmaya başlarsa bilgi alabileceğiniz diğer birçok koşul sizi her zaman güncel tutar.

Tahmine Dayalı

Yapay Zeka teknolojisi

Yapay zekaya dayalı satış tahminleri

iiko AI, geleceği birkaç şekilde doğru bir şekilde tahmin etmenize olanak tanır:


Otomatik olarak bir tahmin oluşturulur ve raporlara anında yansıtılır. Böylece dönemsel olarak tahminlerinizi ve reel olarak satışlarınızı her zaman görebilirsiniz.


Bu öngörü sistemi ayrıca, talebin ne olacağını ve mevcut stok pozisyonunuzu bildiği için stok satın almalarında da yardımcı olacaktır. Size satın almanız gereken ürünler ve miktarları hakkında önerilerde bulunacaktır.


Öngörü sistemi ile, sistem otomatik hazırlık planları oluşturur. Böylece ekipleriniz satış için neyi hazırlaması gerektiğini bilecektir.

Akıllı ve yararlı proaktif içgörüler

iiko, karmaşık şeyleri daha basit hale getirmekle ilgilidir. Optimize edilmiş ve güvenilir bilgiler mevcut olduğunda, akıllı analizler işinize katkıda bulunmaya başlayabilir.

Mümkün olduğunda akıllı önerilerde bulunarak ve verileri ek bağlamla zenginleştirerek, gördüğünüz bilgiler daha alakalı ve eksiksiz hale gelir. Buradaki kilit nokta, sistemin proaktifliğidir - Örneğin; raporlar arasında gezinmek yerine bir e-posta alırsınız

 'sana bu hafta ve geçen hafta nasıl gittiğini anlatıyorum.' Teknoloji size tüm bilgileri verir.

Merkezi kural motoru

Çalışanınız programdaki envanteri veya sıradan bir belgeyi zamanında teslim almazsa ne olur? Alakasız veriler almanız kaçınılmazdır. Bu nedenle, iiko, bir çalışanın unutup unutmadığını size hatırlatacak özel bir sisteme sahiptir.Gözden kaçırılması durumunda ise, sistem sizi uyaracaktır.

Tahmini ve gerçek raporlar

Çoğu zaman, raporlara ve belirli bir sayılara baktığımızda, ne ile karşılaştıracağımızı bilmediğimiz için işin içinden çıkmak çok kolay değildir. Bazen geçmiş dönemle karşılaştırmak tam olarak doğru değildir. O zaman neye bakmalı? Verilerinize dayalı öğrenim temelinde oluşturulan tahmin göstergeleri ve gerçek göstergeleri izleme fırsatınız varsa, geçmiş dönemdeki faaliyetlerinizin etkinliği hakkında yeterli bir değerlendirme alabilirsiniz.


İş sahibi&yatırımcılar için daha fazlası

Destekleyen çoklu konseptler

Farklı konseptleriniz varsa, artık bunları hesaba katmak için farklı programlar kullanmanız gerekmez. Analitik raporlamalar ile hepsini bir arada tutun

Zincir/Franchise modu

Kendinize ait birkaç restoranınız varsa, belirli restoranların sahipleri yalnızca kendi verilerini görmelidir. Bunun yanında merkez ofis tüm verileri görmeli, yönetmeli ve kontrol etmelidir. iiko tüm bu görevleri yerine getirmenize izin verir.

Her şey tek bir yerde

Tek bir tedarikçiden tüm iş süreçlerinizi uçtan uca kapsayan birleşik bir sistem kullanarak, doğruluk, verimlilik ve daha akıcı süreçler sağlamak için daha fazla otomasyon deneyimi yaşayacaksınız.

Güvenli veri depolama

Sunucunuzun yakınlarda olduğu, gizlilik veya koruma açısından güvenli olduğu günler geride kaldı. En yüksek güvenlik seviyesi TIER 3'e sahip Avrupa kontrol standartlarını kullanıyoruz.


Kendi avantajlarınızı elde etmek ister misiniz?

Bize ulaşın, hedeflerinizi öğrenelim



By submitting this form you agree to our Privacy Policy

  • Neden Syrve?
  • Fiyatlar
  • Restoran & Kafe
  • Food & Hızlı Servis
  • Teslimat & Paket servisi
  • Fırın & Kasap
  • Bar & Kulüp
  • Bufe & Kantin

© 2021 Technopeak AO. Her hakkı saklıdır.

Başvurunuz için teşekkür ederiz

Uzman danışmanımız, demo versiyonu ile ilgili ayrıntıları görüşmek için sizinle iletişime geçecektir.

FastFood & Paket servisi için demo versiyonu iste





By submitting this form you agree to our Privacy Policy

Başvurunuz için teşekkür ederiz

Danışmanımız, size uygun olacak tüm yazılım özelliklerini açıklayan bir sunum yapacaktır. 

Kasiyerler için daha fazla fırsat elde etmek



Sizinle nasıl iletişime geçmemizi istersiniz?

By submitting this form you agree to our Privacy Policy

Mutfak için daha fazla fırsat elde etmek



Sizinle nasıl iletişime geçmemizi istersiniz?

By submitting this form you agree to our Privacy Policy

Yönetici için daha fazla fırsat elde etmek



Sizinle nasıl iletişime geçmemizi istersiniz?

By submitting this form you agree to our Privacy Policy

Stok ve Finans için daha fazla fırsat elde etmek



Sizinle nasıl iletişime geçmemizi istersiniz?

By submitting this form you agree to our Privacy Policy

İş sahibi ve yatırımcılar için daha fazla fırsat elde etmek



Sizinle nasıl iletişime geçmemizi istersiniz?

By submitting this form you agree to our Privacy Policy

Başvurunuz için teşekkür ederiz

Danışmanımız size en kısa süreliğinde cevap verecektir

Başvurunuz için teşekkür ederiz

Danışmanımız, kısa süre içinde sizinle iletişime geçecek